fredag 10 augusti 2012

Träningsschema för nästa vecka




Jag brukar inte bestämma i förväg vad och hur jag ska träna under en vecka utan brukar ta det dag för dag och träna det jag känner för. Denna veckan gick det tyvärr inte så bra med det och min träning har blivit lite rörig. Om jag bestämmer mig för att gå till gymmet idag så vet jag inte riktigt vilken eller vilka muskelgrupper jag skulle köra då jag inte riktigt har koll på vilka jag kört denna veckan.. eller om jag kanske rent av kört alla redan?
Dåligt, och väldigt störigt!

Därför tänkte jag inför nästa vecka testa att träna efter ett uppsatt schema.. se hur det känns :)


Det kommer troligen se ut såhär:

Måndag: Yoga, minst 30min
Tisdag: Styrketräning - biceps+bröst+rygg
Onsdag: Styrketräning - mage+ben+rumpa
Torsdag: Styrketräning - triceps+axlar
Fredag: Långpromenad, minst 1h
Lördag: Vila ?? 
Söndag: Vila ??


Om jag orkar träna lördag och söndag får jag se då, beror på om kroppen är pigg eller ej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar