fredag 17 augusti 2012

Mina mått v 3

Axlar: 95cm (-2cm)
Överarm (mitten): 26,2cm (-0,8cm)
Under byst: 70cm (-2cm)
Midja: 66cm (-0)
Mage(navel: 81cm (-1cm)
Stuss: 96cm (-0,5cm)
Lår: 53,7cm (-0,3cm)

Total minskning = 6,6cm 

När jag är klar om ytterligare 7 veckor skulle jag vilja att det ser ut såhär:
Axlar: 93cm
Överarm (mitten): 23cm 
Under byst: 68cm 
Midja: 62cm
Mage(navel: 77cm 
Stuss: 93cm 
Lår: 50cm

Så cm kvar att tappa = 17,9cm



Nu har det äntligen börjat röra sig på stussen och låren också. Det är midjan som står helt oförändrad. Den är förvisso redan väldigt smal som den är, men det finns en del fett även där som ska bort så att man ska få en skymt av mina små rutor. Så det är bara att hålla tummarna till nästa vecka :)



Idag står det långpromenad på schemat. Ska kolla vädret, kommer det vara okej så tar jag nog och promenerar bort till stranden och tränar lite yoga.. Jag har ökat på med poses som jag måste se till att mästra: 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar