fredag 3 augusti 2012

Torsdagens mat och träning

Gårdagen såg ut enligt följande..

Matintag:
Frukost: 3 havreknäckebröd med tofuline mjukost / Hummus + några bitar naturgodis.
Mellanmål: En banan.
Middag: Vegetarisk pyttipanna, ½ tomat, en majskolv med 1 tsk smör, 2tsk bearnaisesås, 1tsk ketchup. 
Kvällsmat: Ett par bitar vattenmelon
Snacks: 2 bitar mörk choklad (70%) och nötter
ca ~  1420kcal

Träning:
Yoga ute i gräset, 35 min
~ 90kcal


Totalt = matintag-träning = 1330kcal
Alltså hamnade jag 70kcal under mitt mål, vilket kan likställas med att det blev uppnått! 



Idag behöver jag plugga en del så vet inte om det kommer bli någon träning. Dock är jag sugen på att antingen gå ut och köra lite yoga idag också eller gå till gymmet en sväng och träna ben/rumpa. Men tiden får utvisa hur det blir :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar