onsdag 8 augusti 2012

Tisdagens mat och träning

Gårdagen såg ut såhär..


Mat
Frukost: 1 glutenfritt tunnbröd med 1 skivat ägg och kaviar. Kaffe
Lunch: 2dl majspasta, 5st quornbullar, ketchup, sallad
Kvällsmat: 3,5dl lågkalori aprikoskräm, 1dl havremjölk, 1 havreknäckebröd med ost
Snacks: Naturgodis


Träning
0

Totala kalorier = Mat-Träning = 1526kcal-0kcal = 1526kcal (26kcal över mål)



Igår kändes kroppen jätte trött och på eftermiddagen började jag känna av att migrän var på ingång, men lyckades avvärja det med en voltaren tack och lov!
Så igår var det inte tal om någon träning. Om kroppen signalerar att den vill ha vila så ska den få det.
Men nu när jag är klar med detta blogginlägg och druckit en kopp kaffe så ska jag ge mig iväg till gymmet och köra ett riktigt hårt pass!
Huvudet känns fortfarande lite "migränigt", men jag hoppas det går ändå!

Pepp pepp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar