fredag 31 augusti 2012

Mina mått v 5

Nu har halva tiden gått!

Axlar: 95cm (-2cm)
Överarm (mitten): 25,8cm (-1,2cm)
Över byst: 80,5cm (-0,5cm) (började mäta v4)
Under byst: 68,5cm (-3,5cm)
Midja: 65cm (-1cm)
Mage (navel): 78,8cm (-3,2cm)
Stuss: 95cm (-1,5cm)
Lår (högst upp): 53,7 (-0,3cm)

Nu äntligen har midjan börjat hänga med!
Första veckan med minskning där. Allt annat ser ju ut att röra sig sakta men säkert neråt... förutom.. låren
Börjar verkligen bli förundrad över varför de inte vill rubbas.. men det kanske är deras tur nästa vecka :)


När jag startade visste jag inte vad mitt exakta mål var varken i kg eller i cm, dock har jag ju målbilden i mitt huvud. 
Även om jag på vissa ställen börjar närma mig mitt tänka mål i cm så överensstämmer det inte med bilden i mitt huvud. Jag hoppas att det fortsätter i samma takt som det har gjort de resterande 5 veckorna och hoppas att jag landar i närheten av min målbild!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar