tisdag 14 augusti 2012

Måndagens mat och träning

Gårdagen blev dag #2 utan en lagad middag. Jag var helt enkelt bara inte så hungrig och hade ingen ork till att laga till något som jag ändå inte var så sugen på. Jag var mest trött igår, både i kropp och själ, därför blev det ingen träning heller. Bu på mig!

Såhär såg det ut iaf..


Mat
Frukost: 3st glutenfria mackor med ost och apelsinmarmelad, kaffe
Mellanmål: 2dl sojayoghurt och 1dl flingor, En clementin
Kvällsmat: 4st havreknäckebröd med smör och hackad lök, en clementin, te
Snacks: 65g godis, 30g chips

Träning
0


Totala kalorier = Mat-Träning = 1422-0 = 1422kcal (72kcal under mål)




Meen meen.. ingen större skada skedd!
Nu ska jag håva i mig den här frukosten och sen är det iväg till gymmet!
Efter det kommer jag se till att gå till affären och handla mat till en riktig brakmiddag.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar