fredag 28 september 2012

Träningsvärk, mensvärk och huvudvärk

varför ta en sak i taget, när man kan få allt överstökat på samma gång!

Har träningsvärk i ben och rumpa efter gårdagens träning.. och så har mensen kommit på besök också vilket resulterat i en migrän som jag har lyckats mildra med en voltaren. Skulle nog egentligen "behöva" ta en till, men jag gillar inte att stoppa i mig tabletter.. så jag undviker det gärna om det inte är ett absolut måste. 


Idag har det alltså inte blivit någon träning.. och inte mkt vettigt alls gjort egentligen. Sambon åkte iväg till Strängnäs och jag sitter i morgonrock nerbäddad under täcket med en skål (japp, en skål) pommes.

ca 450gram pommes + bea och ketchup. Närmare bestämt ca 850kcal. Inte att rekommendera gott folk!
 

Efter det här ligger jag på ca 1395kcal totalt för dagen än så länge. Alltså 115kcal kvar att äta. Får se hur det hela slutar :P





Har klickat hem lite nödvändigheter från ellos.se precis. 2 koftor, en halsduk och ett par mjukisar.  Allt som allt gick det på 500:- tack vare en rabatt som jag inte ens visste att jag hade. fin fint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar