lördag 29 september 2012

Torsdagens & fredagens mat och träning

Torsdag
Mat: 1830kcal

Träning: 200kcal

Totala kalorier = 1630kcal (130kcal över mål)


Fredag
Mat: 1550kcal 

Träning: 0kcal

Totala kalorier = 1550kcal (50kcal över mål)



2 helt godtagbara dagar!

Just nu sitter jag och äter frukost. Ska strax göra färdigt och skicka in två uppgifter i webbutvecklings kursen. Deadline är på måndag kl 08:00, men jag skickar gärna in så fort jag kan så att jag kan rensa bort det från huvudet. 
När jag är klar med det så ska jag nog gå till gymmet en sväng för att träna biceps och triceps.. det är vad som är kvar för denna veckan. Och såklart yoga challenge!

Frukost:
3 ägg med majonnäs
2 potatisplättar (råriven potatis + ägg + kryddor)
4 skivor ost
Paprika
Totala kalorier ~ 635kcal



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar