torsdag 13 september 2012

Onsdagens mat och träning

Mat
2100

Träning 
0


Totala kalorier = 2100kcal (600kcal över mål)



Woopsido!
Igår fick jag för mig att baka havrekakor som jag och sambon satt och krängde på kvällen. Därav det skyhöga hoppet från mållinjen.
2100kcal är egentligen mitt normala energibehov, alltså så mkt jag ska landa på för att varken gå ner eller upp i vikt.

Att jag vissa dagar överstiger kalorimålet ser jag inte som något nederlag. Jag var från början inställd på att det kommer att bli så ibland, liksom jag vissa dagar landar under målet. Jag vill inte lägga band på mig själv allt för mkt.. så vill jag en dag käka 30 havrekakor så gör jag det. Så länge det finns en balans så går det fint ändå :)

Träningen står fortfarande still pga förkylningen, men känns som att den börjar försvinna nu. Kanske att jag kan träna imorgon. Vore härligt! :)


Och så en helt orelaterad bild på en artikel
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar