onsdag 19 september 2012

Tisdagens mat och träning

Mat
1685kcal

Träning 
0

Totala kalorier = 1685kcal (185kcal över mål)



Igår satt jag uppe halva natten och skrev anteckningar för vad jag måste göra/fixa/kolla upp för företaget. Och ja, det blev en hel massa!
Verkligen glad att jag bara ska plugga 50% i höst annars vet jag inte hur jag skulle ha fått tid att starta upp det här. Förvisso är ju 50% studiemedel mindre kul... men men. man kan ju inte få allt här i världen!


 


Ivf, trots att jag nu då egentligen är dödstrött så sitter jag med träningskläderna på och laddar upp med energi inför träning!
Det känns så ofantligt skönt och roligt att gå och träna igen. Jag har ju inte varit på gymmet sen förr förra veckan nu pga. förkylning. Och jag sitter med en skräckbild i huvudet att massa muskler har försvunnit och jag kommer vara jätteklen jämfört med senast. hehe.. men ne.. så fort går det nog inte. så det ska nog gå fint. men kroppen kommer säkerligen vara lite segstartad iaf







Dessa övningar hade jag tänkt köra idag. Kommer nog ta strax över en timme skulle jag tippa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar