onsdag 12 september 2012

Tisdagens mat och träning

Mat
1395kcal

Träning
0

Totala kalorier = 1395kcal (105kcal under mål)


Träningen står fortfarande still tack vare förkylning. Trist!
Men det är bara att vänta ut den. Jag skulle förmodligen inte orka prestera särskilt mkt just nu ens om jag hade försökt.

Igår blev det på tok för lite mat. Hade det inte varit för de 4 rutorna choklad som jag åt igår kväll så hade mina totala kalorier bara hamnat på 1115kcal. 
När jag var och handlade glömde jag fylla på tillräckligt med pengar så det räckte inte till den tänkta middagen, utan endast till kattmat :P
Så det fick ätas det som fanns hemma, vilket inte var så jättemkt!

Idag kommer jag därför slå på stort till middag. Quornfiléer, rotfrukter i ugn och bearnaisesås. nomnomnomom



För övrigt planerar jag att köpa en chin up bar och fästa i en dörröppning här någonstans. Den kostar dock 300pix och jag är inte så tät just nu.. men det löser sig nog på något vis.
Jag har faktiskt inte testat om jag ens kan göra chin ups och utgår faktiskt från att jag inte kan. Men jag skulle gärna vilja kunna, och övning ger färdighet! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar