måndag 10 september 2012

- Kolisar + Protein !

Nu är det bara 3 veckor kvar på min deff och jag har beslutat mig för att skära ner på kolhydraterna och öka på proteinet de här sista veckorna i hopp om att tappa lite mer fett än vad jag gör nu då jag äter ganska mkt kolhydrater och tyvärr ganska lite protein. Jag ska även lägga in lite långpromenader i mitt schema. 
Jag kommer att äta kolhydrater på morgonen och efter träning, men resten av målen ska jag försöka hålla fria från bröd, pasta, potatis och liknande. 

Idag var jag ute på en kort promenad innan frukost och sedan gick jag till affären och bunkrade upp lite.




Till frukost blev det havreyoghurt med nötter, bär och lite havregryn. 2 ägg och en macka.
Vanligtvis brukar jag äta 3-4mackor, 1 ägg och en frukt till frukost. Men det blir det ändring på nu framöver!
Nu är det dags för kaffe och plugg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar