tisdag 18 september 2012

Måndagens mat och träning

Mat
1585kcal

Träning
0

Totala kalorier = 1585kcal (85kcal över mål)


Nix.. ingen träning igår heller :\
Jag satt med uppsatsen nästan hela dagen.. när jag väl inte orkade pilla på den mer så pallade jag tyvärr inte med så mkt annat heller. Förkylningen blev nästan lite värre igen igår.. förstår inte vad det är vi har dragit på oss... sambon har varit snorig i snart 2v nu. 
Vet inte om det blir någon träning idag heller för har så mkt att göra och är sååå himla trött och seg idag. Vid strax i 12 lyckades jag bända loss mig själv från kudden. Känner att idag är en sån där dag då jag bara vill krypa ihop under täcket med en kopp te och tycka lite synd om mig själv. Men innan jag gör det så ska jag kolla på en streamad föreläsning från webbplatsdesign kursen och sedan färda det sista på geologi uppsatsen. 




 
Igår testade jag ju den här torkade sojafärsen (100% sojaprotein) i en gryta och ja.. det funkade fin fint. Den är nog inte helt optimal att äta bara för sig till typ tacos, men har man den i något så går det nog hur bra som helst!


Jag slängde ihop en gryta på passerade tomater, lite havremjölk, tomatpuré, champinjoner, paprika, zucchini, majs, salladslök, gul lök, vitlök, chilikrydda, garam masala krydda. och så åt vi det med bröd till. supergott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar