torsdag 27 september 2012

Onsdagens mat och träning

Mat
1860kcal

Träning
325kcal

Totala kalorier = 1535kcal (35kcal över mål)



Det känns som att jag har många bollar luften just nu. Och ett problem jag har är att jag alltid vill göra allt samtidigt.. så i såna lägen funkar det bäst för mig att skriva listor, planera och strukturera. För att undvika totalt kaos i huvudet. 
Denna dagen ser ut såhär:
  • Frukost och slösurf - fram till kl 09:00
  • Plugg -uppgift 1
  • Plugg - uppgift 2
  • Träna - crossfit inspirerat utepass
  • Plugg - uppgift 3
  • Ringa banken ang. företagskonto och annat
  • Handla
  • Städa

Kommer vara gött när jag stryker över sista grejen i eftermiddag!




Men ja.. då börjar vi med det första på listan då..
Frukost:
2 ägg med majonäs
1 banan
4 skivor ost
Och så det obligatoriska kaffet
Totala kalorier ~ 470kcal


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar