onsdag 17 oktober 2012

En kortare höst-depp

Det kanske verkar som om jag har gått och dött. Men nej, allt är i sin ordning. Eller ja.. har återtagit sin ordning kanske man ska säga. 
 
Hela förra veckan spenderades i största möjliga mån  i sängen. Allt vad motivation och ork heter var som bortblåst på måndagsmorgonen förra veckan. Att bara bända loss mig själv från sängen var nästan omöjligt. Självklart blev det då heller ingen träning på hela veckan. Det enda vettiga som blev gjort var lite framkrystat pluggande.

Jag hade iaf ork att sporadiskt hålla koll på kalorierna och är ganska säker på att jag klarade mitt kalorimål för veckan, trots 0 träning. Troligtvis drabbades jag av en släng av den där förödande höst-depressionen. 
Eller så var jag helt enkelt bara jäkligt jävla galet trött.

Nu då?
Ja.. denna veckan är jag, tack och lov, up n' running igen!
Träning återtas i vanlig ordning och deffen fortsätter. 


Äter frukost och tittar på vår fantastiskt höst-gråa utsikt... jag tackar gud för indien om  2veckor ,)

Ska brygga kaffe, skriva lite i min nyinförskaffade dagbok.. och sen.. gymmet!
Idag blir det benträning.

Frukost:
Havregryn + flingor + solrosfrön + tranbär + banan med havremjölk
2 havreknäckebörd med ägg och majonnäs
Totala kalorier ~ 651kcal


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar