lördag 28 juli 2012

Ny blogg

Jag blev sugen på att skaffa en blogg där jag samlar alla mina tankar kring ett av mina största intressen - kroppsligt välmående. 

Jag kommer att skriva om träning, hur man ska träna för att uppnå olika resultat, hur man ska tänka kring maten man stoppar i sig och intressant fakta om sådant som rör kropp och hälsa.

Jag har varit intresserad av träning och kost sedan tonåren och läser mer än gärna allt som jag kommer över i ämnet, men jag är ingen expert som sitter på alla svaren.

Jag tränar främst styrketräning, tycker att konditionsträning är ofantligt tråkigt och älskar yoga.
Mina mål är att bli stark(inte biff), hitta motivationen till att skaffa en hyfsad kondis och lägga ner mer tid på yogan som i dagsläget tyvärr inte får ta så stor plats som jag hade önskat.

Jag kommer att skriva om mina egna framgångar så väl som motgångar.



Ja.. då gör vi då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar